een redelijk goed hotel, goede bedden, schoonmaken van de kamer persoonlijk aangeven.. eten kun je beter paar straten verder bij een soort bakker qua
Reginald van der
Reginald van der (7 晚行程)
真實評價
2/10 欠佳
2025 年 12 月 16 日
Kahvaltı var otelde lakın rezervasyon oda secımınde cıkmadı seçenek kahvaltı yapamadık.
6 . Kat verildi asansör 5.kata kadar sonrası merdivenle devam banyoda sabun yoktu wc kağıdı yoktu sabah istedik artık geç girmiştik. Oda çok kötü sigara kokuyordu heryere simmiş banyo bile sigara kokuyordu. Kış gunu pike vardı yatakta klima ile ısındık sabaha kadar.