Güzel ve temiz bir Aile işletmesi, güleryüzlü ve yardımsever çalışanlar.
Sinan
Sinan (1 晚行程)
真實評價
10/10 完美
2025 年 6 月 29 日
Harika bir yer özellikle Ali Osman abi çok ilgiliydi her konuda yardımcı oldu gönül rahatlığıyla gidilebilecek bir yer her şey mükemmeldi
Ömer
Ömer (2 晚行程)
真實評價
10/10 完美
2026 年 1 月 31 日
Temizlik aslıda iyi havandılmadığı için az bir şey koku vardı ama fiyat ferpormans oteli ona göre değerdirmek gerekiyok görevli bayan fazlasıyla yardım sever ve nazikti
Sinan
Sinan (1 晚行程)
真實評價
8/10 很好
2025 年 5 月 28 日
Samimi güzel bir ortam
真實旅客
1 晚行程
真實評價
8/10 很好
2025 年 5 月 10 日
Gayet temiz bir otel.Yasemin hanım çok ilgiliydi.
özen
özen (2 晚行程)
真實評價
10/10 完美
2025 年 6 月 13 日
Ailemle birlikte geldik temiz sakin İşletmeci Ali Osman abi nezaketiyle, ilğisi alakasıyla gerçekten güzel bir ev sahipliği yaptı bize sakin sessiz
Çagdas
Çagdas (1 晚行程)
真實評價
10/10 完美
2025 年 7 月 4 日
Tavsiye edilir
Konumu oldukça iyi. Oda dizaynı güzel tarihi yapı. İşletmeci çok ilgili. Tek günlük güzargah üzeri bir konaklama idi ancak uzun bir Kapadokya turunda konaklama seçeneği olarak değerlendirilebilir.
Odalar çok güzel ve otantik. Çalışanlar güleryüzlü. Fakat yeniler bu yüzden birkaç aksaklık oldu . Ama genel olarak iyi .
Erhan
Erhan (2 晚行程)
真實評價
10/10 完美
2025 年 5 月 4 日
Çok güzel bir otel
Çok merkezi bir konumda,diğer otellerin aksine kullanılan ürünler hep kaliteli ve markaydı. Araba parl sorunu yok. Personel Yasemin Hanım çok güleryüzlü ve çalışkan. Kendisine teşekkür ederiz.
真實旅客
1 晚行程
真實評價
8/10 很好
2025 年 6 月 10 日
Otel yeni devir alınmış. O yüzden hala eksikler vardi ..fakat otel sahibi bize her konuda bekletmeden yardimci oldu .çalışanlar güleryüzlü.temizlik konusuna gelince bence eski otel oldugu için mobilya halı vs degisebilir .yataklar iyi derecede temizdi . konumu iyi ürgup merkeze yürüme mesafede ..otopark yok ama ara sokakta yer bulunuyor ..
Nigar
Nigar (2 晚行程)
真實評價
4/10 尚可
2025 年 6 月 2 日
Die Zimmer entsprachen nicht den Fotos in der Anzeige – sie waren deutlich kleiner und boten kaum Komfort. Es gab nur einen einzigen Mitarbeiter im Hotel, der offensichtlich überfordert war, was sich negativ auf die Servicequalität auswirkte. Die Sauberkeit ließ ebenfalls zu wünschen übrig, und das gesamte Hotel machte keinen gepflegten Eindruck.
Der einzige Pluspunkt des Hotels ist die zentrale Lage. Insgesamt war das Preis-Leistungs-Verhältnis jedoch sehr enttäuschend.
Ayse
Ayse (3 晚行程)
真實評價
2/10 欠佳
2025 年 7 月 13 日
We stayed for three nights.
Accommodation was VERY disappointing.
Had to pay in cash.
Location was remote.
Room was very small.
Third bed was broken.
Toilet seat was broken.
Shower door would not close.
Room was not serviced.
There was as a dog onsite that roamed freely, attempted to bite my children, and was a general pest.
No staff onsite after 6 pm.
Only redeeming quality was the lady that worked there. She was very friendly but could not speak any English. Breakfast was okay.